Reklamace

Doporučený postup při uplatňování reklamace zakoupeného zboží:

Můžete se obrátit na Autorizovaná servisní střediska.
Autorizované servisy přinášejí vyšší komfort, flexibilitu a rychlost při řešení Vašich reklamací. Proto Vám doporučujeme využívat těchto servisů přímo. Servisní partneři jsou osvědčenými subjekty, na které se spoléháme. Odpadá tak prodleva v logistice mezi námi a servisem, kam zboží zasíláme taktéž.
Pokud má Vámi zakoupený produkt svůj autorizovaný servis, je rychlejší a snazší reklamovat ho přímo tam.
V opačném případě zašlete výrobek na naše reklamační oddělení, které je na adrese: Poděbradská 520/24, 190 00  Praha 9.


Vyřízení reklamace
Většinu přijatých žádostí o reklamaci se snažíme vyřídit na počkání. Náš reklamační technik, je-li to možné, produkt ihned otestuje. ???


Reklamační zásilka musí obsahovat:

  • reklamované zboží, které je dostatečně kompletní pro otestování vady i provoz výrobku samotného
    v případě vyplnění RMA on-line vytištěný formulář s potřebnými údaji
  • uvedené číslo faktury nebo reklamace
  • přesný popis závady na který doporučujeme připojit telefonní číslo a zpětnou adresu.

V případě odstoupení od smlouvy musí zásilka obsahovat:

  • kompletní nepoškozené zboží
  • informaci o Vašem úmyslu odstoupit od smlouvy
  • v případě dárkových předmětů musí být navráceno i toto zboží

Žádáte-li odstoupení od smlouvy, dbejte na to, aby obalový materiál zboží nebyl zároveň vnějším obalem zásilky, neboť velmi často dochází ke znehodnocení tohoto obalového materiálu.