Reklamace

Doporučený postup při uplatňování reklamace zakoupeného zboží:

Můžete se obrátit na Autorizovaná servisní střediska.
Autorizované servisy přinášejí vyšší komfort, flexibilitu a rychlost při řešení Vašich reklamací. Proto Vám doporučujeme využívat těchto servisů přímo. Servisní partneři jsou osvědčenými subjekty, na které se spoléháme. Odpadá tak prodleva v logistice mezi námi a servisem, kam zboží zasíláme taktéž.
Pokud má Vámi zakoupený produkt svůj autorizovaný servis, je rychlejší a snazší reklamovat ho přímo tam.
V opačném případě zašlete výrobek na naše reklamační oddělení, které je na adrese: Poděbradská 520/24, 190 00  Praha 9.


Vyřízení reklamace
Většinu přijatých žádostí o reklamaci se snažíme vyřídit na počkání. Náš reklamační technik, je-li to možné, produkt ihned otestuje. ???


Reklamační zásilka musí obsahovat:

  • reklamované zboží, které je dostatečně kompletní pro otestování vady i provoz výrobku samotného
    v případě vyplnění RMA on-line vytištěný formulář s potřebnými údaji
  • uvedené číslo faktury nebo reklamace
  • přesný popis závady na který doporučujeme připojit telefonní číslo a zpětnou adresu.

V případě odstoupení od smlouvy musí zásilka obsahovat:

  • kompletní nepoškozené zboží
  • informaci o Vašem úmyslu odstoupit od smlouvy
  • v případě dárkových předmětů musí být navráceno i toto zboží

Žádáte-li odstoupení od smlouvy, dbejte na to, aby obalový materiál zboží nebyl zároveň vnějším obalem zásilky, neboť velmi často dochází ke znehodnocení tohoto obalového materiálu.

 

Potřebujete poradit?
Napište nám

odeslat

Anketa

Plánujete koupi tabletu v této sezóně?

Ano - iPAD
27%
Ano - Samsung s Androidem
15%
Ano - Samsung s Windows 8
15%
Ano - jiný tablet
15%
Ne
15%
Rozmýšlím se
14%
Hlasovalo: 10853